Producten » High5  Supplementen.

High5 Sportvoeding

High5 sport supplementen voor iedereen die op een verantwoorde manier zijn sport wil beoefenen.

Deze site geeft een overzicht van de mogelijke supplementen bij het beoefenen van jullie favoriete sport .
Onze producten zijn wetenschappelijk ondersteund en tot in het kleinste detail geoptimaliseerd.
Verleg je grenzen op een gezonde en wetenschappelijk verantwoorde manier .

Weetjes 
- Genoeg drinken is het belangrijkste tijdens inspanningen .
- Je kan tot 500 ml vocht verliezen tijdens een half uur sporten .
- Prestaties verminderen door vochtverlies = mineralen .
- Krampen kan je voorkomen door genoeg te drinken ,mineralen ,koolhydraten en energie terug op peil te  brengen .

Stimuleer het herstel .
Het herstel van je lichaam bepaalt voor en groot gedeelte hoe goed je vorderingen kunt blijven maken .
Tijdens inspanning breek je stoffen af , na deze gaat je lichaam zich sterker proberen terug op te bouwen . 










    Loading...

    Fase 1)tijdens de inspanning ;
    zorgen voor een snel herstel en opnemen van snelle voedingsstoffen.Zorg voor genoeg vochtopname .
    ideaal ; H5 Zero tabs & H5 Energysource drinks (toernooi gericht ) , H5 energygel .

    Fase 2)Direct na je inspanning;
    Belangrijk om direct na de inspanning de verbruikte reserves terug aan te vullen en de juiste voedingsstoffen aan je lichaam te geven .
    Natuurlijk om minder last te krijgen van verzuurde spieren maar ook belangrijk voor het continue verbeteren van je prestatie.
    Recovery = je lichaam stoot de afvalstoffen gemakkelijker af en versnelt het herstel .
    ideaal ; H5 Recovery drink ondersteunt het herstel , mineralen en aanvullen van de atp lichaamswaarde .H5 sportsbar ,H5 energybar

    Fase 3) Gedurende de dag
    Zorg voor voldoende koolhydraten en eiwitten. Kies met koolhydraten voor meervoudige bronnen. Als je goede eiwitbronnen wilt binnenkrijgen kies dan voor magere zuivelproducten (melk, kwark etc.) , mager vlees als kip en rood vlees en natuurlijk vis. Een goede richtlijn voor een duursporter met een redelijk hoge trainingsintensiteit is 1,5 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht.
    Indien je moeite hebt om voldoende eiwitten binnen te krijgen maak dan gebruik van :
    ideaal ; H5 recovery banaan / vanille of chocolade melk mix ,H5 proteinbar

    Fase 4 - Voor het slapen gaan
    De slaap is het belangrijkste moment van recuperatie herstel voor een sporter. Je lichaam is dan in totale rust en heeft een hoge afgifte van o.a. groeihormoon. Het is belangrijk om tijdens perioden van hoge trainingsintensiteit zeker 8 uur per dag te slapen. Een ander veel toegepaste gewoonte is om een eiwitrijke maaltijd.
    ideaal ; h5 proteinbar

    Gezonde voeding en voldoende training zijn de sleutel tot een gezond leven .




    Bekijk onze producten en bij vragen helpen wij jullie graag verder . info@mobi-sports.be